सोचको सार्थकता ?

Norvic Hospital

विविधता भित्रको एकता भित्र देखिने अन्तरंगहरुमा पनि अनेकता देख्न सकिन्छ । आफैमा शुद्धता रहनु र भोगाईको गहिराईतामा पुग्नु शाव्दिकतामा एक  भएता पनि यसमा पनि असमानता हुदो रहेछ । यहि पेरिफेरिमा गुज्रिएको कालखण्डहरु परापुर्वकाल देखी निहित स्वार्थ विना गतिशिल वनेता पनि त्यसको आरोह अवरोह जीवनको भोगाई वन्दो रहेछ । यहि भोगाईको परिवन्धित स्वरुप नै जीवनको यहि एउटा अंश रहेछ । त्यहि अंशको कणमा हामी गुज्रिरहेका छौ । 

 

सधै झयालको सानो प्वालमा आँएर वस्ने चरि पनि एक दिन नदेख्दा बेचैन हुने आत्मा, अन्य जीवित आत्माको करुणामा किन विक्षिप्त वन्न सक्दैन । रातको त्यो प्रहरमा सधै देखिने त्यो जीवमा मायाको गुन्जायस हुँदापनि मानव जीवनमा भोग्ने पिडा किन सहज हुन्छ ? भोगाई र देखाईको जीवनमा अविच्छिन्न दुरी रहेको हुन्छ । शाव्दिकतामा भन्दा सतहीमा वाँच्नेहरुका वीचमा हुने अन्तर नगण्य हुने रहेछ । 

 

पल निरन्तर चलिरहयो । समयको यो गतिमा किन तादात्म्यता मिल्न सकेन, अथवा मिलाउन सकिएन । यो सोच जीवनको अमुल्य पलहरु व्यतित हुदाँ किन वोध हुन सकेन ? जीवनको परिभाषा हरेकको उमेर अनुसार फरक फरक हुन्छ, त्यसमा व्यक्तिको चेतनाले मह्त्वपुर्ण भुमिका खेल्दछ । देखिने र भोगिने सम्वन्धमा फरकपनको जव महसुस हुदैन । जीवन स्वतः निरन्तरताको अंश मात्र वन्ने रहेछ । त्यहि अध्यायको शुरुवाती र अन्त्यमा नै जीवनको परिभाषा लुकेको हुदाँे रहेछ ।

 

सोचको गतिशिलता भित्र चेतनाको पनि मुख्य भुमिका रहने रहेछ । देखेको र सुनेको लाई सत्य ठाँन्ने प्रवृक्तिमा उसको चेतनास्तरले मलजल गर्ने रहेछ । नचाहेर पनि यो गतिको सारथी वन्नुपर्ने वाध्यता र समयको घर्किदो पलसँगै जीवनको सोचमा आउने अतिरंजनालाई मलमपट्टि लगाउने साधन नहुँदा  जीवन साच्चै नै कहालीलाग्दो हुदो रहेछ । यहि कहाली लाग्ने जीवनको त्यो अत्यासलाग्दो छट्टपटिलाई समाधान गर्नका लागी यो रफतारमा धेरै नै सोचको विकास हुन पुग्यो, तर त्यसले नतिजा निकाल्न सकेन । सोच र चेतनाको तादात्म्यतामा समयको गतिलाई पक्रन नसक्दा सोचहरु नै थप मानसिक रुपमा पीडाको प्रतिक बनिदियो ।

 

साच्चै कहालीलाग्दो यो जीवन भित्र सरल, रोचक र खुशीका पलहरु सदावहार प्राप्त गर्न सकिदैन होला । अतृप्त भौतिक सम्पतिको प्राप्ति नै जीवनको मुख्य उद्येश्य सोच्नेहरु कालान्तरमा गएर के सोच्लान् ? प्रश्नको पहाडले ढाक्न प्रयत्न गरेता पनि त्यसले सार्थकता पाउन सकेन । कमजोरीलाई सफलताउन्मुख वनाउन सानो सोच र आत्मविश्वासले सम्भव नहुने रहेछ । खुशीको त्यो क्षण समान्य भएता पनि कर्तव्यपथका लागी त्यो वाधक वनिदिदो रहेछ । भएको र हुने भनेको सत्य यहि मात्र रहेछ । जुन हामी सवैले व्यतित गरिरहेका छौ । समयको त्यो प्रहरलाई फर्केर हेर्ने र भोलिको त्यो पललाई सोच्ने कार्यले समाज रुपान्तरणलाई कति मलजल गर्ला, अथवा मस्तिष्कमा झन पिडा वनेर वसिदेला ? जीवनको अर्थ खोज्नेहरुका जीवन सजिलो र आनन्दमा वितेको नजिर छैन । त्यसलाई आत्मासात गरेर अगाडी वढ्ने प्रयत्नले जीवनलाई पिडादायी वनाएर परिवर्तनका लागी अगाडी वढ्ने कि क्षणिक खुशीमा आत्मासन्तुष्टि लिएर वाकी जीवन स्वार्थकेन््िरद्रत, कुष्ठा र व्यक्तिवादी वनाउने ? प्रश्नका संशयवीच रहेको यो सोचले जीवन वाच्न असहज वनाईदियो । समय आफनै गतिमा वग्दै जादाँ समाजिक, भौतिक, शारिरिक परिवर्तनको आभास किन जीवनको उर्वर उमेरमा हु्दैन ? सोचको सार्थकता प्राप्तिमा कार्यन्वयनका लागी किन अग्रसरता लिन सक्दैन ? सार्थकता सहज छैन, तर पनि यो न सोच वाट हट्न सक्दछ, न आत्मासात नै । यो समाज अथवा परिवारको चेतनास्तरले मात्र निर्धारण गर्दछ कि व्यक्तिको सोच र अद्भुत क्षमताले । परिवर्तनलाई आत्मासात समान्य रुपमा मात्रै गर्ने हो भने यो सोचको प्रार्दुभाव किन भयो ? अरुलाई समान्य लाग्ने जीवनगाथा किन यति धेरै जटिल लाग्यो ? मानवताको त्यो कसिमा किन आत्मिक सन्तुष्टिको त्यो विराट सपना र कल्पनाको आभास खोज्न लालयित वनिदियो ? जीवन समान्य वनाउने त्यो अभिलाषा किन कार्यन्यवनमा तदारुकता देखिएन ? मानव जातिको भुमिका र धर्तिमा जीवित प्राणीको भुमिका समान हुन्छ भन्ने हेक्काले किन पाईलाहरु रोकिए ?

 

बाँच्नका लागी न्युनतम आवश्यकता होईन, खोज र सोच नै प्रधान बनिदियो । चुनौतीको पहाडमा किन सिगेरी खेल्ने अभिलाषाले पटक पटक झस्काईदियो ? दिनको प्रहर होस वा रातको त्यो चकमन्नतामा पाईलाको वोझ धर्तिका लागी किन आभास बनिदियो ? जन्म र मृत्यृ वीचको प्रहरमा देखिने गतिविधि समान्य भन्दा असमान्य ठान्ने सोचमा किन यति धेरै विविधता ?

 

शरिरको वोझ पाईलाको माध्यामवाट धर्तिका लागी वोझ भएको अनुभुति प्रत्येक दिनका पलपलमा भईरहयो । यति धेरै आभासले जीवनमा कसरी सन्तुष्टि दिन सक्दछ ? सन्तुष्टिको अनेकन परिभाषामा रङ्गिएको आकारहरुले जीवनलाई सधै सोधिरह्यो, के जीवनको सार्थकता पुरा भयो ?

 


Ipay: Payment Gateway of Nepal
Reliable life insurance
Nepal Telecocme

ग्लोबल नेपालीपत्रमा प्रकाशित कुनै समाचारमा तपाईंको गुनासो भए हामीलाई info@nepalipatra.com मा इमेल गर्न सक्नुहुनेछ । साथै तपाई आफ्नो बिजनेश प्रवद्र्धन गर्न चाहनुहुन्छ भनेsales@nepalipatra.com सम्पर्क गर्न सक्नुहुनेछ । हामीसँग तपाईंफेसबुकट्विटरमा पनि जोडिन सक्नुहुन्छ ।

थप समाचार

अष्ट्रेलियामा कोरोना कारण एकैदिन १६ जनाको मृत्यु

  • 1 minute ago
अष्ट्रेलियामा कोरोना कारण एकैदिन १६ जनाको मृत्यु

सिड्नी । अष्ट्रेलियामा कोरोना कारण एकैदिन १६ जनाको मृत्यु भएको छ । कोरोनाका कारण हालसम्म अष्ट्रेलियामा १६६९ जनाको ज्यान गइसकेको छ । त्यस्तै पछिल्लो एक दिनमा १८५० जनामा कोरोना संक्रमण पुष्टि भएको छ ।

म किन गरीब ?

  • 8 minutes ago
म किन गरीब ?

सुखको लागि मानिस सबै थोक बदल्छ । भेष बदल्छ, देश बदल्छ, घर, जागिर, मित्र बदल्छ, श्रीमान्÷श्रीमती बदल्छ तर पनि दुःखी हुन्छ । किनकि ऊ आफू भित्रको स्वभाव र संसारलाई हेर्ने दृष्टिकोण बदल्न सक्दैन । अरू कुर

एमाले अधिवेशनः बाँकेमा ६ पालिकामा सर्वसम्मत

  • 9 minutes ago
एमाले अधिवेशनः बाँकेमा ६ पालिकामा सर्वसम्मत

नेपालगञ्ज उपमहानगरपालिकासहित छ स्थानीय तहमा सर्वसम्मत नेतृत्व चयन भए पनि कोहलपुर नगरपालिका र बैजनाथ गाउँपालिकामा मङ्गलबार रातिसम्म नेतृत्व चयन हुन नसकेपछि स्थगन भएको एमाले बाँकेका अध्यक्ष नीरक गुरुङले



पर्यटन

माल्दिभ्समा अक्टोबरमा एक लाख भन्दा बढी पर्यटक आगमन

माल्दिभ्समा अक्टोबरमा एक लाख भन्दा बढी पर्यटक आगमन

एजेन्सी । अक्टोबरमा हालसम्म एक लाखभन्दा बढी पर्यटकहरुले माल्दिभ्सको भ्रमण गरेका छन् ।राज्यको स्वामित्वमा रहेको पीएसएम न्यूजले यहाँको पर्यटन मन्त्रालयको तथ्यांकलाई उद्धृत गर्दै मंगलबार उक्त तथ्याङ्क सार्वजनिक गरेको हो ।

जीवनशैली

मरिच खानुका फाइदाहरु

मरिच खानुका फाइदाहरु

एजेन्सी । मरिचलाई खानाका परिकारमा मात्रै नभएर विभिन्न घरेलु औषधिका रुपमा पनि प्रयोग गर्न सकिन्छ । पेट, छाला र हाडसँग जोडिएका समस्याहरुका लागि मरिच धेरै नै प्रभावकारी मानिन्छ । यस्ता छन् औषधिय मरिचका फाइदाहरुः

विचित्र विश्व

सर्वसाधारण युवकसँग विवाह गरेपछि जापानकी राजकुमारीको राजकीय पद गुम्यो

सर्वसाधारण युवकसँग विवाह गरेपछि जापानकी राजकुमारीको राजकीय पद गुम्यो

एजेन्सी । जापानकी राजकुमारी माकोले सर्वसाधारण एक युवकसँग बिवाह गरेकी छन् । विवादका बीच उनले मंगलबार सामान्य प्रक्रिया अपनाएर बिवाह गर्दै राजदरबारबाट बाहिरिएकी छन् । त्यसअघि उनले आफ्ना बुवा युवराज फुमिहितो र युवराज्ञी किकोलाई निहुरिएर विदाई अभिवादन गरेकी थिइन् भने आफ्नी बहिनीलाई अँगालो हालेकी थिइन् ।